دانلود آهنگ جدید ایرانی

بروزترین سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

بروزترین سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید معین راهبر به نام غیر عادی

Download New Music By Moein Rahbar Called Gheyre Adi

دانلود آهنگ جدید معین راهبر بنام غیر عادی با کیفیت بالا

به همراه متن آهنگ غیر عادی از معین راهبر

با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ و لینک مستقیم از تب موزیک

پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ غیر عادی

برای دانلود موزیک جدید معین راهبر بنام غیر عادی به ادامه مطلب مراجعه کنید…

دانلود آهنگ جدید معین راهبر به نام غیر عادی

معین راهبر خواننده جوان میباشد که آهنگ غیر عادی را به زیبایی خوانده است تب موزیک شمارا به شنیدن این موزیک دعوت میکند

متن آهنگ غیر عادی از معین راهبر

جلو چشم همه عاشق شدمت حالا حرف دلو میخوام بگمت

همه دیدن ازت خوشم اومده من تو هواستو جمع کن به منو من حالم بده من

اگه ناز کنی من میخرمش دلداری اگه خودم میام میبرمش

با این یه نگاه من گیر توام  تو فکر خودت من که فکر توام

غیر عادیه حس خوبم به تو اینقد فکر نکن زور بده قلبتو

کم شد طاقتم دیگه پیش تو نازنینم

غیر عادیه گیج شدم پیش تو نزدیکم بمون دیگه جایی نرو

دارم آینده مو تو چشمای نازت میبینم

  • ۹۶/۰۱/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی