دانلود آهنگ جدید ایرانی

بروزترین سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

بروزترین سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علیرضا افتخاری به نام روزهای بهتر

Download New Music By Alireza Eftekhari Called Roozhaye Behtar

دانلود آهنگ جدید علیرضا افتخاری بنام روزهای بهتر با کیفیت بالا

به همراه متن آهنگ روزهای بهتر از علیرضا افتخاری

با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ و لینک مستقیم از تب موزیک

پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ روزهای بهتر

برای دانلود موزیک جدید علیرضا افتخاری بنام روزهای بهتر به ادامه مطلب مراجعه کنید…

دانلود آهنگ جدید علیرضا افتخاری به نام روزهای بهتر

علیرضا افتخاری مهیاری (زاده ۱۰ فروردین ۱۳۳۷، اصفهان) از خوانندگان بنام موسیقی سنتی ایرانی است.افتخاری طی چندین سال فعالیت در عرصه موسیقی سنتی ایرانی، خوانندگی بیش از شصت آلبوم موسیقی را بر عهده داشته است. وی در سال ۱۳۸۹ موفق به اخذ نشان چهره‌های ماندگار شد.تب موزیک شما را به شنیدن این موزیکک دعوت میکند.

متن آهنگ روزهای بهتر از علیرضا افتخاری

دل دلِ دیوونه هر بار به تو نگفتم تا نشکنی ای دل به تو خیری نرسد
 با همین بهونه از عشقی که داری پا پس نکش ای دل که به غیری نرسد

اگه که غمگین اگه که شادی تو برگ زردی تو دست بادی
نبر ز خاطر تو این هیاهو غمی که خوردی دلی که دادی
 تو مثلِ نوری همیشه روشن دو قطره اشکی تو چشمِ من

چون موجی از جان به تو دلبندم کی از پا بنشینم تا ساحل
تو با من نفسی تا ننشینی من آهی نکشم آرام از دل
 من به تو نگویم راز دلِ تنهام چون نپذیری تو حرفِ مرا

گاهی پنهون گاهی پیدا گاهی تاریک گاهی روشن
 تبِ عشقی که تو دادی نرود از تنِ من

چون موجی از جان به تو دلبندم کی از پا بنشینم تا ساحل
 تو با من نفسی تا ننشینی من آهی نکشم آرام از دل

گاهی پنهون گاهی پیدا گاهی تاریک گاهی روشن
 تبِ عشقی که تو دادی نرود از تنِ من

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی